Oppdatert info Covid-19

Vi starter opp med fellestreninger tirsdag 09/02-21.
Vi ber folk holde god avstand å vise hensyn.

*Styret FHK

Fellestreninger:

Tirsdager kl. 19:00 har vi fellestreninger med instruktør som er gratis for våre medlemmer.
På disse treningene er det ekvipasjer på alle nivåer, alt fra helt nybegynnere til viderekommende.
NB: Fellestreninger følger skoleåret og har pause i skoleferier.

Treningene består av for eksempel, hverdags lydighet, rally lydighet øvelser, gøy med hund, hopp over hinder.
Det er stor variasjon og instruktører legger ut tema i forkant på Flateby Hundeklubb sin facebook side.

Du trenger ikke å melde deg på for å være med på fellestreninger, men du må være medlem.

HUSK: Vann til hunden (vi har ikke innlagt vann)

Generelt:

Ellers henvises det til at alle deltagere tar hensyn til hverandre ved bl.a. at hunders lek og sosialisering av hundene skjer etter treningen eller utenfor treningsområdet. Har du tispe med løpetid så vennligst ta hensyn til dette.

Andre organiserte treninger vi tilbyr:

Agility treninger på mandager i sesong og ved kapasitet.
Rally lydighet på torsdager ved kapasitet

Følg med på våres facbookside for løpende informasjon!