Presentasjon av styre

Leder og æresmedlem

Marianne Søgaard

Jeg fikk min første labrador i 1990 og har hatt flere labradorer siden den gang. Har for tiden Julie og Tiril som trenes og konkurreres i lydighet, rallylydighet og retrieverjakt.
Jeg er utdannet trinn 2 lydighet gjennom NKK og har lang erfaring som instruktør.

Mitt mål med hundesporten er å ha det gøy med hund og fokusere på positiv trening. I tillegg til styret: Har vært aktivt medlem i klubben siden 1990.
Ble valgt inn som leder på årsmøtet 2018.

Kontakt: fhk1911@gmail.com

Nestleder

Dag Østreng

Startet i Flateby hundeklubb i 1991, men har vært til å fra siden.
Har trinn 1 instruktør utdanning fra NKK.
Nå har jeg startet opp igjen med kongepuddel. Mitt mål med hunde hold i dag er å ha en trivelig hund som er lydig å ha med seg på tur og som fungerer fint i familien.

Kasserer

Turid Kirkemo Blickstrõm

Bor i Rælingen, men har trent i Flateby hundeklubb i flere år.
Har en Irsk Vannspaniel som heter Blueboy. Vi trener og konkurrerer i RL. Har også konkurrert i LP og vært i utstillingsringen

Har vært revisor for Flateby hundeklubb tidligere, og er kasserer i andre hundeklubber. Jobber til daglig med regnskap

Kontakt: kasserer.fhk1911@gmail.com

Sekretærer & æresmedlem

Mai Skoglund

Bor på Flateby. Har sittet i styret i flere omganger siden 2004.

Har for tiden en hund som jeg går turer med og trener for gøy innenfor flere grener.

Gøy med hund er mitt motto.

Styremedlem - Web ansvarlig

Iselin Østby Holen

Bor i Rælingen. Har i dag 4 rottweilere og 1 fransk bulldog. Har drevet oppdrett siden 2010, og er oppvokst med rottweilere. Til daglig driver jeg Smællen kennel og hundesenter som er hundemassasje, laserterapi og rehabilitering på hund. Sitter i dag som styremedlem i Norsk Rottweiler klubb. Har vært leder av LP komitéen i flere år. Har vært med å drevet mentaltest komitéen 10 år før det. Jeg er veldig glad i naturen, så er ofte på langturer. Er også aktiv innen utstilling og vært litt på LP, Bruks, Rally og IGP. Hund er viktig for meg, det er også hunde klubbene, at de skal være aktive og ha et godt miljø.

Vara styremedlem

Monica Laengen

Er utdannet Trinn 1 Instruktør igjennom Norsk Kennel klubb og fra Flateby

Monica har har oppnådd flere gode resultater i LP og Rally lydighet,

Vara styremedlem

Heidi Pettersen

Har drevet mye med hest, men har nå en jaktgolden som heter Linus.

Er veldig glad i dyr. Og syns det er gøy å være med hundeklubben, å være aktiv på sidelinja

Valgkomitén

Linda Størdal og Eileen Gærup

Linda har en hvit gjeterhund og har schæfer fra forsvaret. Har stor interesse for hund. Trener de og har vært på utstilling