Smællen Kennel & Hundesenter

Vi i Flateby hundeklubb er så heldige å fått en avtale med Smællen kennel og hundesenter, ved innehaver Iselin Østby Holen.

Hun driver med hundemassasje, rehabilitering og laser terapi. Oppgraderer seg stadig for å kunne behandle så mye av hunden som mulig.
Mange aktive hunder har behov for å gå igjennom bevegelses apparatet, for å se om muskulatur, sener, og skjelett er elastiske, myke og at hunden er uten vondter.
Det samme gjelder også for familiehunden.
Hunder er ikke så gode å si i fra at de har vondt i kroppen sin, dessverre går det ofte for langt. Da blir behandlingen mye lenger.
Noen hunder har defekter i skjelettet som gjør at de belaster feil, da får de ofte kompensasjon spenninger.
Det er også hunder som har gått igjennom operasjon, som trenger opptrening, og behandling.
Iselin har drevet med hund siden hun ble født, og har erfaring innenfor litt av hvert. Hun driver også med oppdrett, samt konkurrerer, utstilling.
Hun startet firma etter endt utdannelse desember 2017, og har lokaler hjemme.
For å lese mer om hva hun driver med, kan du trykke på linken til hennes hjemmeside
www.smaellenhundesenter.com

10% rabatt for alle medlemmer