TEMAKVELD MED ANE GEROTTI

Tirsdag 17/03 kl 19.00

Tema er fysisk trening/kjettingtrekk og hun vil da snakke litt om belastning, alder, utstyr, lengde og vekt ?
Bra for hunder med HD f.eks ?

Dette vil være gratis for våre medlemmer og håper dere vil benytte dere av dette tilbudet. ?

Lyset vil bli skrudd på 1t før slik at folk kan trene før teorien starter. ?

Velkommen :-)

?

Temakveld med Iselin den 28 januar kl 19-21.
Temakvelden holdes i klubbhuset - Gratis for medlemmer.

Fokus på skadeforebygging av din hund.
Iselin er autorisert hundemassør og rehabiliteringsterapeut på hund.
 Denne temakvelden er uten hund.
Vi setter på lyset tidligere slik at det kan trenes litt før temakvelden for de som ønsker det.

Litt info om tema for kvelden:

Forebygging av skader og balansetrening som rehabiliterer og massasje terapaut, syns jeg det er veldig viktig å kunne vite hva man kan gjøre for å forbygge skader på hunden sin.
Mange tenker nok at det ser man jo, når de har skadet seg. Å ja, det gjør man. Men kanskje man kunne ha gjort noe før det skjedde?
Få kunnskap om å lese hunden din ennå bedre.
Når skaden først har skjedd, så er veien til frisk hund lengre, enn om man hadde forebygget.

Tema jeg vil gå igjennom er skader som er vanlige, om hva som skjer når det oppstår.
Oppvarming, Nedtrapping, Tiltak, Fóring, Utstyr, Styrketrening, Hvorfor massasje og stretching mm.

Kurset passer for alle med valp, voksen, aktiv treningshund