Helgekurs i Lineføring/ Fri ved fot

- Bakpartskrontroll
- Utgangsstilling
- Posisjon
- Individuelle ønsker i forhold til fot Fot er en kompleks, men viktig øvelse i lydighet.
I tillegg til at det er en egen øvelse, er det også en grunnpilar gjennom hele lydighetsprogrammet. Dette kurset passer for deg som ønsker å lære mer om fot i hovedsakelig klasse 1 og 2 i lydighet, men ingen forkunnskaper behøves.

I tillegg vil vi gjennomgå delmomenter i fot og praktiske øvelser. Vi vil også jobbe individuelt med det man selv ønsker hjelp til.

Frøydis har NKK instruktør utdanning, og trener sine retrievere i Rally Lydighet og jakt.
Hun har flotte resultater på sin meritt liste, Junior mester i Rally flere ganger er en av dem, deltatt på NM i Rally og fått mange flotte plasseringer underveis.
Hun er opptatt av å trene positivt og at man har en god kontakt og relasjon til hunden sin.

Meld deg på her