Stevneleder

Mitt navn er Øyvind, og jeg er stevneleder på årets NM for brukshunder. Jeg har vært aktiv i bruksen siden 2009, og har vært stevneleder på en rekke store og små arrangement tidligere. Jeg har idag en rottweiler, og en malle som jeg trener og konkurrerer med. Tok også dommerutdannelsen i 2017.

Jeg ønsker alle startende og de som har en rolle, masse lykke til på NM for brukshunder 2024

Loddsalg ansvarlig

Anne-Marit Traaholt 57 år. Hatt hund siden 1992, rottweiler siden 1997. Har pr dd 4 rottweilere.
Aktiv innen LP,Rik/Bruks. Utdannet Driftsøkonom men har jobbet i Transportbransjen i 15 år som bl a terminalarbeider, truckfører og lastebilsjåfør.
Sitter pr dd i Fagkomiteen bruks NKK. Andre verv og ansvarsområder er Brukshundkomiteen og LP/Rally-komiteen i Norsk Rottweilerklubb, samt RIK-ansvarlig for Indre Østfold Hundeklubb.
Autorisert Brukshunddommer og Lydighetsdommer FCI. Instruktør trinn 1 NKK. Autorisert Ringsekretær NKK. Figurant for K-test, MH og FA, samt testleder for K-test/FA.
Motto: « Den som gir seg er en dritt» Kjøp lodd

Jeg heter Nina Syvertsen og skal være leder for sekretariatet under årets NM.

Til daglig jobber jeg som kennelleder på Standal. På fritiden trener bruks i Fet og Omegn Hundeklubb. Jeg har drevet med hund siden begynnelsen av 90-tallet og vært innom flere hundesporter. I tillegg driver jeg med jakt. Nå har jeg to Airedale terriere, Rose Fee von Erikson «Vips» på 6 år og Wayosi Kenward Karaugh «Kara» født nå i mars.

Web ansvarlig

Jeg heter Iselin Østby Holen, og har ansvar for facebook og hjemmesiden under årets Bruks NM 2024
Jeg sitter i styret i Flateby hundeklubb, så har derfor vært et mellomledd mellom NM komiteen og NBF.
Er ganske ny i selve bruks sporten, men har trent hund i mange år. Har vært innom flere hundesporter, men har landet på bruks.
Har i dag 2 rottweilere og 1 fransk bulldog, men trener kun 1 rottweiler, de to andre er pensjonert.
Sitter også i styre i norsk rottweiler klubb, og i LP/Rally komiteen i samme klubb.
Jobber til daglig med behandling av hund, og er innehaver av Smællen Kennel og hundesenter.

Speaker

Jeg heter Tom Skjellerud og skal være speaker og ass. Stevneleder under NM Bruks 2024.

Til daglig jobber jeg i Nedre Romerike Brannvesen som brannmester, på fritiden trener jeg bruks i miljøet på Romerike og tilhører Stovner Hundeklubb.

Interessen for brukshund og da spesielt spor ble fanget i 2007 og jeg har i dag 2 Schaferhunder, Bayazz 10 år ble pensjonert i 2023 og Delta 4 år som trenes for fremtiden….

Jeg var også med å arrangere NM i 2022 på Elverum.

Ønsker alle startende lykke til på NM bruks 2024

Pynte ansvarlig