Agility kurs med Geir Grefstad

Vi er så heldige å få i gang et agility kurs så fort igjen igjen. Og vi har gleden av å få ønske velkommen til Geir atter en gang, det er gøy når ting fungerer.

Instruktører er Geir Greftad

Tid: 21-22.10.23

Lørdag og søndag kl 11-15

Medlem kr 1800,-
Ikke medlem kr 2000,-

Bindene påmelding

Minimum antall påmeldte: 6
Max antall påmeldte: 8

Dette er et kurs for de som har lydt til å ta bronsemerket kurset i agility, men også for andre.

Hund
Sele
Godbitskål
Ekstra gode godbiter, gjerne flere typer
Leker, flere av høy verdi
Vann

Kurset holder på vår bane. Underlag grus. Vi har klubbhus som kan benyttes i pausen. Enkel toalett. Parkering rett ved banen.
Finnes evt butikk ikke langt unna.

Geir er gift og har border collier. Han har drevet med agility siden 1992 og er agility instruktør 1 og 2 i Norsk Kennel klubb. Han startet opp med en blandingshund, og ble Norges mester med den, og vant Kalatrofeet. Siden den gang har det blitt mange gode plasseringer på pallen i NM, Nordisk mesterskap og VM. Han har opplevet veldig mye med hundene sine, og ikke minst dratt i land mange seiere. I tillegg til å ha konkurrert individuelt, så har han vært med i lag. Han har i mange år vært på landslaget.

Siden han holder en del kurs igjennom sesongen, så gir det han mye energi til å fortsette med hans hundearbeid.

Påmelding til Agility med Geir